• رئیس پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران در بازدید از پاویون شهرک در نمایشگاه ملی پژوهش،
  • تعامل و هم افزایی مراکز علمی و تحقیقاتی می تواند روند توسعه کشور را شتاب دهد

  • ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
دکتر علی اسدی رئیس پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به لزوم ارتباطات روسای پارک های فناوری در کشور افزود: با توجه به اینکه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خود از پیشگامان پارک های علم و فناوری در کشور محسوب می شود، این بار نیز می‌تواند برای شبکه سازی مراکز علمی و تحقیقاتی پیشگام باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دکتر علی اسدی رئیس پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران در بازدید از پاویون شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شهرک گفت: ارتباط با کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان باید از برنامه‌های اساسی مراکز علمی و فناوری باشد.

وی با اشاره به لزوم ارتباطات روسای پارک های فناوری در کشور افزود: با توجه به اینکه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان خود از پیشگامان پارک های علم و فناوری در کشور محسوب می شود، این بار نیز می‌تواند برای شبکه سازی مراکز علمی و تحقیقاتی پیشگام باشد.

رییس پارک دانشگاه تهران گفت: در پارک علمی و فناوری دانشگاه تهران برای تقویت ارتباط سرمایه گذار و سرمایه پذیر در حال تدوین ساختار اجرایی هستیم،اما نیاز خود پارک، تعامل شبکه ای با سایر مراکز تحقیقاتی است.

وی همچنین افزود: معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای این حرکت تلاش می‌کند،اما اراده جمعی رسیدن به اهداف مشترک را تقویت خواهد کرد.

علی اسدی گفت: پارک علم و فناوری تهران به منظور ایجاد تعامل ‌برای از دستاوردهای شرکت های دانش بیان و فناور و همچنین از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید نماید.

شایان ذکر است شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حدود 700 شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر در خود، به طور تخصصی به رفع نیاز فناورانه صنایع می‌پردازد. صنایع پیشرفته نظیر صنعت هوا فضا، نفت، گاز ، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی و همچنین صنعت فولاد، از جمله صنایعی هستند که از محصولات این شرکت‌ها برای پیشبرد اهداف خود در عرصه تولید استفاده می‌کنند.

تعداد بازدید : ۲۱۳      تاریخ: 1402/09/21

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت